۲۰ بازی فوتبالی برتر اندروید؛ به دنیای مستطیل سبز خوش آمدید

خودتان را برای یک مسابقه نفس‌گیر آماده کنید

بازار بازی‌های ورزشی موبایلی چندسالی است که داغ‌تر از همیشه دنبال می‌شود و بازی‌های فوتبالی بزرگ، پایشان را به دل پلتفرم موبایل بازکرده‌اند. این بازی‌ها طرفداران خاص خودشان را دارند و همیشه به عنوان یکی از بهترین سبک‌های بازی‌سازی موبایلی شناخته شده‌اند. به هرحال، هیچکسی از تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ در دنیای مستطیل سبز بدش نمی‌آید. مکانیزم این بازی و کنترلرهای آن‌ها، یکی دیگر از دلایلی بودند که باعث دیده شدن هرچه بیشتر این بازی‌ها شده‌اند و حالا دیگر می‌توان انتظارات بالایی از بازی‌های فوتبالی موبایلی داشت؛ از انواع بازی فوتبال سخت و شبیه‌سازی شده تا بازی‌های کژوال و آرکید.

Mini Football


بازی Mini Football یکی از جدیدترین و دوست داشتنی‌ترین بازی های فوتبالی موبایلی است که در سال ۲۰۲۰ توسط استودیوی Miniclip برای پلتفرم موبایل منتشر شد. این بازی سعی می‌کرد که با گرافیک کارتونی و بامزه‌اش، تجربه‌ای کاملا متفاوت از یک بازی فوتبالی موبایلی را برای طرفداران این سبک فراهم کند. گیم‌پلی و گرافیک بازی نسبت به فلسفه‌ای که بازی Mini Football از آن پیروی می‌کند، جذاب و سرگرم کننده هستند. وظیفه شما ساخت و مدیریت صفرتاصد یک تیم فوتبال محلی و تبدیل کردن آن به یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های بازی است.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Miniclipگیم‌پلی مهیج
حجم: ۵۰۶ مگابایتگرافیک فانتزی – کارتونی

جذابیت‌های Mini Football تنها به همین‌جا ختم نمی‌شوند، درست است که ما با یک گیم فوتبال موبایلی طرف هستیم، اما نمی‌توان از قابلیت‌های شخصی‌سازی بازی به همین راحتی گذشت! بیش از ۱۰۰ مورد المان‌ برای شخصی‌سازی لباس، استودیو، لگو، توپ و درنهایت هرآن‌چیزی که فکرش را بکنید؛ در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین بیش از ۵ استودیوی محنصر به فرد سبب شده تا دست بازیکن در ساخت تیم و شخصی‌سازی آن کاملا باز باشد. یادگیری کنترلرهای Mini Football ابدا سخت نیست و اگر کمی خوش سلیقه باشید، با نصب بازی فوتبالی Mini Football یکی از بهترین بازی‌های فوتبالی موبایلی برایتان خواهد بود.

دانلود برای اندروید از گوگل‌ پلی‌استور

Soccer Royale


با بازی فوتبالی Soccer Royale به سبک کلش رویال فوتبال بازی کنید

کلش رویال یکی از آن دسته از بازی‌های خلاقانه‌ای بود که با انتشارش توانست با نقدهای خوبی رو به رو شود. حالا چه اتفاقی خواهد گرفت که اگر کلش رویال داخل یک دیگ بزرگ بریزیم و کمی چاشنی فوتبال به آن اضافه کنیم؟ بازی Soccer Royale توانسته که با استفاده از المان‌های فوتبال و کانسپت کلش رویال، یکی از خلاقانه‌ترین و بهترین بازی فوتبال برای گوشی ها باشد. جایی که شما باید با استفاده از استراتژی‌های مختلف، در مقابل دیگر بازیکنان قرار بگیرید و آن‌ها را شکست دهید. در بازی بیش از ده‌ها کرکتر وجود دارد که می‌توانید از قدرت‌های آن‌ها برای گرفتن نتیجه‌ای بهتر استفاده کنید.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Viva Gamesگیم‌پلی کارتی
حجم: ۲۴۹ مگابایتگرافیک کارتونی

یکی دیگر از چیز‌هایی که Soccer Royale را خاص کرده، المان‌های آنلاین بازی است. شما می‌توانید به کلن‌های مختلف بپیوندید و دوستانتان را به مسابقه‌ای نفس‌‌گیر دعوت کنید تا یک تجربه از بهترین بازی فوتبال آنلاین با حال و هوای کلش رویال را داشته باشید. گرافیک خوب و ایده‌های خلاقانه دیگر نیز، دلایلی هستند که Soccer Royale را لایق بودن در این لیست کرده‌اند.

دانلود برای اندروید از کافه بازار

Soccer Super Star


شاید بتوان از بازی Soccer Super Star به عنوان یکی از بهترین بازی‌های فوتبالی ۳ بعدی پلتفرم موبایل یاد کرد. چیزی‌که باعث متفاوت‌‌تر شدن Soccer Super Star نسبت به دیگر بازی فوتبال برای گوشی ها شده، این است که بازی اصلا نمی‌خواهد که یک شبیه‌ساز فوتبال باشد، بلکه بازی همچنان به المان‌های آرکید متکی است و تجربه‌ای سرگرم کننده‌ای را برایتان رقم خواهد زد. تنها کاری که باید در گیم فوتبال Soccer Super Star انجام دهید، کشیدن و تپ کردن روی صفحه نمایشگر موبایلتان است تا بتوانید توپ و بازیکنان را حرکت دهید!

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Real Free Soccerگیم‌پلی رقابتی
حجم: ۲۹۱ مگابایتگرافیک خوب

بازی درکنار بخش کمپین، این اجازه را به بازیکنان می‌دهد تا Soccer Super Star را به صورت آنلاین نیز تجربه کنند و این‌بار، دیگر بازیکنان را به چالش بکشند و تجربه بهترین بازی فوتبال آنلاین در حالت آرکید را داشته باشند. کنترلرهای بازی طراحی نسبتا ساده و خوبی دارند، اما طبعا با پیشرفت شما در بازی این روند نیز تغییر خواهد کرد و خودتان را باید آماده هرچیزی کنید.

دانلود برای اندروید از کافه بازار


World Soccer Champs


World Soccer Champs بدون شک یکی از بهترین بازی فوتبال برای گوشی ها است که وقتی به گرافیکش نگاه می‌کنید، شما را یاد بازی‌های کلاسیک چندین دهه پیش خواهد انداخت. وظیفه شما کنترل و مدیریت یک تیم کوچک است و بازی از شما می‌خواهد که این تیم را به آن‌چیزی که لیاقتش را دارد، برسانید. کنترلرهای World Soccer Champs شاید کمی نسبت به دیگر بازی‌های این لیست سخت‌تر باشند تا این عنوان یک بازی فوتبال سخت تر محسوب شود، اما اگر کمی به بازی فرصت دهید، قطعا به آن‌ها عادت خواهید کرد.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Monkey I-Brow Studiosگیم‌پلی آرکید
حجم: ۱۵۴ مگابایتگرافیک کلاسیک

بیش از ۱۰۰ لیگ و جام مختلف، منتظر شما در بازی World Soccer Champs هستند و از طرفی، استفاده از اسامی بازیکنان واقعی؛ سبب شده تا World Soccer Champs با پایبندی به ریشه‌های آرکید بتواند آن حس و حال یک بازی فوتبال را برایتان شبیه‌سازی کند.

دانلود برای اندروید از کافه بازار

Football Strike: Online Soccer


با گیم فوتبال Football Strike با ضربات کاشته ره بقابت می‌پردازید

بازی Football Strike یکی از آن دسته از بازی های فوتبالی مورد انتظاری بود که توانست عملکردی فوق‌العاده داشته باشد. جایی‌که تمامی گیم‌پلی‌ بازی حول محور ضربات ایستگاهی جریان دارد و هرکسی که بتواند بهترین شوت را بزند، برنده بازی خواهد شد. محتوای قابل قبول، گرافیک جذاب و در نهایت؛ قابلیت‌های شخصی‌سازی فوق‌العاده و بخش آنلاین؛ تمامی آن‌چیزی هستند که Football Strike را تبدیل به یکی از شاهکارترین بازی‌های فوتبالی موبایلی کرده‌اند.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Miniclipگیم‌پلی رقابتی
حجم: ۲۰۲ مگابایتگرافیک قابل قبول

همچنین اگر در بازی Football Strike گیم‌مود Career را بازی کنید، شما به عنوان بازیکنی تازه وارد به استودیوهای بزرگ سراسر جهان سفر خواهید و چالش‌های خودتان را خواهید داشت. چالش‌هایی که اگر بتوانید در آن‌ها موفق شوید، جوایز ارزشمند مختلفی انتظارتان را خواهند کشید. جوایزی که می‌توانید با استفاده از آن‌ها بازیکنتان را ارتقا دهید و آن‌ها شخصی‌سازی کنید.

دانلود برای اندروید از کافه بازار

Score! Hero 2


مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: First Touch Gamesگیم‌پلی رقابتی
حجم: ۲۶۸ مگابایتگرافیک آرکید

بازی Score! Hero 2 یک شبیه‌ساز فوتبال آرکید روی پلتفرم موبایل است که توسط استودیوی نام آشنای First Touch Games ساخته شده. جایی‌که بازی این‌بار شما را تبدیل به قهرمانی در دنیای مستطیل سبز می‌کند. شما باید کرکتر خودتان را بسازید و راهی تیم‌ها و لیگ‌های مختلف شوید. عملکرد خودتان را ارتقا دهید و اگر کمی خوش‌شناس باشید، شاید حتی پایتان به تیم ملی نیز باز شود. همچنین یکی از چیز‌هایی که Score! Hero 2 را جذاب‌ کرده، وجود تیم‌های باشگاهی لایسنس شده در بازی است. این به آن معناست که شما می‌توانید با نصب بازی فوتبالی Score! Hero 2 در تیم‌های بزرگ توپ بزنید و تبدیل به افسانه‌ای جاودان شوید.

دانلود برای اندروید از مایکت

Dream League Soccer 2021


Dream League Soccer با المان‌های واقع‌گرایانه و آپدیت همیشگی تبدیل به یکی از بهترین بازی فوتبال برای گوشی ها شده است

راهی را که استودیوی First Touch Games با بازی Score! Hero 2 شروع کرده بود، عنوان Dream League Soccer آن را تکمیل کرد. یک بازی شاهکار شبیه‌ساز که برای هر فصل، آپدیت می‌شود به دلیل المان‌های واقع‌گرایانه، تبدیل به یکی از بهترین بازی فوتبال برای گوشی ها شده. Dream League Soccer سال‌هاست که مهمان پلتفرم موبایل است و بیش از ۴ هزار بازیکن مختلف را در اختیارتان قرار خواهد داد. وظیفه شما مانند هر بازی فوتبالی دیگری، ساخت یک تیم دوست داشتنی با استفاده از منابع و بودجه محدود تیمتان است.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: First Touch Gamesگیم‌پلی واقع‌گرایانه
حجم: ۵۸۳ مگابایتگرافیک عالی

قابلیت‌های شخصی‌سازی جذاب، گرافیک قابل قبول و درنهایت بخش آنلاین بازی سبب شده تا Dream League Soccer حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. همچنین بازی با ۸ گیم‌مود مختلف و ۱۰ جام متنوع منتظر شما خواهند بود تا داستانتان را از همین دنیای Dream League Soccer شروع کنید.

دانلود برای اندروید از کافه بازار

Soccer Stars


بازی فوتبالی Soccer Stars را می‌توانید هم آفلاین و هم آنلاین تجربه کنید
مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Miniclipگیم‌پلی متفاوت
حجم: ۱۷۴ مگابایتگرافیک فانتزی

Soccer Stars یکی دیگر از بازی کوچک و سرگرم کننده‌ای است که توسط استودیوی Miniclip ساخته شده. بازی در نگاه اول چندان سرگرم کننده بنظر نمی‌رسد، منتهی اگر به Soccer Stars کمی فرصت دهید؛ بازی آن روی جذابش را به شما نشان خواهد داد. شما می‌توانید Soccer Stars را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آقلاین تجربه کنید. گیم‌پلی ساده بازی، گرافیک مینیمال و المان‌های سرگرم کننده باعث شده‌اند که Soccer Stars تبدیل به یکی از ساده‌ترین و سرگرم کننده‌ترین بازی‌های فوتبالی موبایلی شود.

دانلود برای اندروید از کافه بازار

FIFA Soccer


FIFA Soccer از واقعی‌ترین شبیه‌سازهای بازی فوتبال اندروید و iOS به حساب می‌آید

اگر به دنبال یک شبیه‌ساز حرفه‌ای از دنیای مسابقات فوتبال روی پلتفرم موبایل هستید، FIFA Soccer یکی از بهترین بازی فوتبال اندروید و آیفون محسوب می‌شود. استودیوی الکتروتیک آرتز توانست که به خوبی با ساخت FIFA Soccer دنیای بازی‌های جذاب فیفا را روی موبایل شبیه‌سازی کند. اما ‌چیزی‌که باعث جذابیت FIFA Soccer لایسنس تیم‌های بزرگ و وجود بیش از ۵۰ هزار بازیکن از لیگ‌های مختلف جهان در دل این بازی است. از طرفی لایسنس بازی باعث کشیده شدن پای لیگ قهرمانان اروپا و سایز لیگ‌های معتبر جهان به این بازی نیز شده!

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: الکترونیک آرتزگیم‌پلی مهیج
حجم: ۱۶۹ مگابایتگرافیک خوب

گرافیک و گیم‌پلی عالی دلایلی خوب برای الکترونیک آرتز بود تا FIFA Soccer به جذاب‌ترین شکل ممکن به تصویر بکشد. گیم‌مودهای مختلف، بخش آنلاین و همچنین مسابقه با دوستانتان، سبب شده FIFA Soccer تبدیل به یکی از واقعی‌ترین شبیه‌سازهای فوتبالی روی موبایل شود.

دانلود برای اندروید از کافه بازار

eFootball PES 2023


با فوتبال بازی eFootball PES 2021 نسخه موبایلی این عنوان محبوب را تجربه کنید

اجازه دهید که کارمان را با یکی دیگر از بازی‌های فوتبالی شاهکار به پایان برسانیم. eFootball PES یکی از بهترین فرنچایز‌های شبیه‌ساز فوتبالی است و حالا دیدن چنین عنوانی روی پلتفرم موبایل، واقعا می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. متاسفانه eFootball PES علی‌رغم تمامی پتانسیل‌هایش، باشگاه یا بازیکنان لایسنس شده چندانی ندارد. اما بجای آن شما با تتنوع واقعا زیاد بازیکنان و تیم‌هایی رو به رو خواهید شد که وظیفه مدیریت آن‌ها؛ برعهده شماست!

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: کونامیگیم‌پلی آرکید
حجم: ۳۱۰۰ مگابایتگرافیک نسبتا خوب

فکر نمی‌کنم که دیگر نیازی به تعریف از گرافیک بازی باشد! گرافیک eFootball PES به جرات یکی از بهترین گرافیک‌هایی است که می‌توانید در دنیای بازی های فوتبالی موبایل پیدا کنید. بنابراین اگر به دنبال تجربه یک بازی جذاب با المان‌های واقع‌گرایانه هستید، می‌توانید روی eFootball PES حساب ویژه‌ای بازی کنید.

دانلود برای اندروید از مایکت

Top Eleven – Be a Football Manager


با گیم فوتبال Top Eleven - Be a Football Manager در نقش یک سرمربی فوتبالی بازی کنید

بازی موبایلی Top Eleven نه‌تنها یکی از برترین عناوین فوتبالی پلتفرم موبایل است، بلکه جزو بهترین بازی فوتبال آنلاین این پلتفرم نیز به شمار می‌رود. منتهی چیزی‌که باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی شده، این است که Top Eleven داستانش را براساس المان‌های استراتژی پیش می‌برد و از شما می‌خواهد که بی‌پروا به سمت ایده‌هایی حرکت کنید که می‌توانند تیمتان را بهتر کنند. درواقع در دنیای Top Eleven قرار نیست که شما تبدیل به بازیکنی حرفه‌ای شوید، این بازی یک شبیه‌ساز سرمربی‌گری است و صفر تا صد مدیریت یک تیم فوتبال برعهده شماست.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Nordeusگیم‌پلی درگیرکننده
حجم: ۳۶۱ مگابایتگرافیک قابل قبول

جالب است بدانید که گیم فوتبال موبایلی Top Eleven یکی از قدیمی‌ترین بازی های فوتبالی پلتفرم موبایل است که در سال ۲۰۱۰ صربستانی Nordeus برای پلتفرم موبایل توسعه پیدا کرد. این بازی بقدری موفقیت‌آمیز بود که توانست پای شخصیت‌های بزرگ مستطیل سبز را به دنیای خودش باز کند و ارزش تجربه کردن را دارد.

دانلود برای اندروید از کافه بازار

Football Manager 2022 Mobile


اگر دنبال بهترین بازی فوتبال در سال 2022 هستید به سراغ Football Manager 2022 Mobile بروید

اگر بازی موبایلی Top Eleven به اندازه‌ای که باید برایتان جذاب نبوده، شاید بد نباشد که فرصتی دوباره به گیم فوتبال موبایلی Football Manager 2022 Mobile دهید. این بازی یکی از برترین شبیه‌سازهای فوتبالی اندروید است که توسط استودیوی دوست داشتنی سگا توسعه پیدا کرده. جالب است بدانید که Football Manager 2022 Mobile نه‌تنها برای پلتفرم موبایل؛ بلکه برای کنسول نینتندو سوئیچ؛ کامپیوترهای شخصی و همچنین کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی مایکروسافت نیز منتشر شده که می‌تواند دست شما را در تجربه کامل این بازی؛ باز بگذارد.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: سگاآزادی عمل فوق‌العاده در مدیریت تیم
حجم: ۱۸۰۰ مگابایتگرافیک و خط داستانی جذاب

درست مانند دیگر بازی‌ های فوتبالی اندروید؛ شما در دنیای Football Manager 2022 Mobile نیز باید تیم فوتبال خودتان را بسازید. همه‌چیز درست از جایی شروع می‌شود که شما به عنوان سرمربی جدید تیمتان انتخاب می‌شود و حالا نوبت آن رسیده که صفر تا صد این تیم کوچک را مدیریت کنید و آن را به جایگاه‌های بزرگ‌تری برسانید.

دانلود برای اندروید از گوگل پلی‌استور

Rumble Stars Football


بازی فوتبال

درست از زمانی که بازی کلش رویال در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، بازی‌های مختلفی سعی کردند تا با استفاده از مکانیزم‌های کلش رویال؛ خودشان را ثابت کنند. Rumble Stars یکی از آن دسته از عناوینی است که در نگاه اول چندان جذاب بنظر نمی‌رسد؛ منتهی اگر به این بازی فرصت دهید، متوجه خواهید شد که Rumble Stars بیش از آن‌چیزی که فکر می‌کردید؛ جذاب است. همچنین این بازی توسط استودیوی مستقل HypeHype توسعه پیدا کرده و شانس این را دارد که بتواند تبدیل به یکی از برترین عناوین مستقل موبایلی شود.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: HypeHypeگیم‌پلی متفاوت و خلاقانه
حجم: ۱۶۹ مگابایتگرافیک کارتونی – فانتزی

فلسفه و اتمسفر بازی فوتبالی موبایل Rumble Stars کاملا مشابه آن‌چیزی است که پیش‌تر در دیگر عناوین کارتی دیده بودیم. Rumble Stars با ترکیب المان‌های فانتزی – کارتی؛ تجربه‌ای منحصر به فرد را از یک بازی فوتبال اندروید به تصویر کشیده و ارزش تجربه کردن را دارد.

دانلود برای اندروید از کافه بازار

Captain Tsubasa: Dream Team


Captain Tsubasa: Dream Team نه تنها یکی از بهترین بازی های فوتبال اندروید و iOS است، بلکه جزو متفاوت‌ترین‌ها نیز است

تاکنون به سراغ فوتبال بازی های متفاوتی رفته‌ایم که هرکدامشان داستان‌های جذاب خودشان را داشتند. بازی موبایلی Captain Tsubasa: Dream Team نیز جزو همین عناوین دوست داشتنی است که برای کاربران ایرانی می‌تواند واقعا یکی از خاطره‌انگیز بازی های فوتبالی باشد. دنیای انیمه فوتبالیست‌ها همیشه به اندازه‌ای که باید رویایی بوده تا ما بخواهیم بخشی از آن را در کالبد یک بازی ویدیویی تجربه کنیم و این‌بار نوبت به بازی Captain Tsubasa: Dream Team رسیده که خودش را ثابت کند.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: KLabگیم‌پلی هیجان‌انگیز
حجم: ۳۱۷ مگابایتگرافیک خوب

این بازی توسط استودیوی بازی‌سازی KLab توسعه پیدا کرده و راهی پلتفرم موبایل شده. چیزی‌که Captain Tsubasa: Dream Team را نسبت به دیگر بازی‌های موبایلی متفاوت‌تر می‌کند، این است که گرچه این بازی در دسته عناوین فوتبالی قرار می‌گیرد، اما خط داستانی و المان‌های نقش آفرینی آن نیز؛ باعث شده‌اند تا Captain Tsubasa: Dream Team حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

دانلود برای اندروید از مایکت

New Star Manager


بازی فوتبال
مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Five Acesسادگی و آزادی عمل گیم‌پلی بازی
حجم: ۱۶۳ مگابایتگرافیک نسبتا خوب

خوشبختانه اگر شما به دنبال جایگزینی مناسب برای بازی فیفا روی موبایل هستید، باید به سراغ نصب بازی فوتبالی موبایلی New Star Manager بروید. چیزی‌که باعث جذاب بودن این بازی شده، این است که New Star Manager برخلاف بسیاری از عناوین ویدیویی حال حاضر فوتبالی؛ از داستانی به مراتب بهتر برخوردار است و می‌تواند تا ساعت‌ها شما را مشغول خودش کند. همچنین سادگی گیم‌پلی و آزادی عمل آن نیز؛ جزو دیگر دلایلی هستند که New Star Manager لایق بودن در این لیست کرده‌اند.

دانلود برای اندروید از مایکت


Flick Shoot 2


بازی فوتبالی اندروید

اگر طرفدار بازی های فوتبالی اندروید هستید، بازی جذاب و دوست داشتنی Flick Shoot 2 گزینه‌ای عالی برای شماست. این بازی سعی کرده است که با ترکیب چندین المان‌ جذاب، گیم‌پلی خوبی را به مخاطب انتقال دهد که تجربه‌اش ابدا خالی از لطف نیست. همچنین چیزی که سبب جذابیت هرچه بیشتر Flick Shoot 2 شده، این است که شما با عنوانی کاملا آفلاین رو به رو هستید که محتوای سرگرم‌کننده بسیاری را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین Flick Shoot 2 توسط استودیوی Gameguru Advertisement برای پلتفرم موبایل و سیستم عامل اندروید توسعه پیدا کرده و روی کاغذ، حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Gameguru Advertisementگیم‌مودهای متنوع – قابلیت اجرای آفلاین
حجم: ۹۲ مگابایتگرافیک و قابلیت‌های شخصی‌سازی جذاب

اما درست از طرفی نیز؛ این موضوع تمام ماجرا نیست و این بازی فوتبالی اندروید نیز سعی کرده که با گیم‌مودهای متنوع خودش مانند Dribbling و Time attack؛ بخش تک‌نفره و همچنین کمپین نیز؛ تجربه‌ای ایده‌آل برای مخاطبان بازی های فوتبال اندروید باشد و می‌توان از این بازی جذاب موبایلی؛ انتظارات بسیار بالایی نیز داشت.

دانلود برای اندروید از کافه بازار


Ultimate Soccer – Football


بازی فوتبالی اندروید

اجازه دهید که لیستمان را با بازی جذاب Ultimate Soccer-Football ادامه دهیم. این بازی فوتبالی یکی دیگر از بهترین بازی های فوتبال برای اندروید است که به دلیل محتوایی که دارد، بسیار قابل ستایش است. شما در دنیای بازی اندرویدی Ultimate Soccer-Football باید تیم خودتان را بسازید، بازیکن‌ها جدید بگیرید و تیمتان را برای رو به رو شدن با دیگر بازیکنان آماده کنید. Ultimate Soccer-Football بیش از آن‌که یک بازی شبیه‌ساز فوتبالی برای اندروید باشد، سعی کرده است که با استفاده از پتانسیل‌های آرکیدی که دارد، خودش را متمایزتر از دیگر عناوین این لیست نشان دهد.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Mouse Gamesگیم‌مودهای متنوع
حجم: ۱۹ مگابایتلیگ‌های جذاب و مسابقات نفس‌گیر

همچنین این بازی موبایلی به شما اجازه می‌دهد که به سراغ گیم‌مودهای مختلفی بروید و با تیمی که ساخته‌اید، در لیگ‌ها و مسابقات مختلف بازی کنید. بنابراین اگر به دنبال یک بازی فوتبالی جذاب برای اندروید هستید، بازی Ultimate Soccer-Football را نباید از دست بدهید.

دانلود برای اندروید از کافه بازار

Head Soccer La Liga


بازی فوتبالی اندروید

قرار نیست که تمامی بازی‌های حاضر در این لیست، تمی واقع‌گرایانه داشته باشند. بازی Head Soccer La Liga جزو آن دسته از بازی‌هایی است که ثابت می‌کند که برای جذاب بود؛ گاهی باید به سراغ المان‌های ساده و کارتونی رفت. Head Soccer La Liga تاکنون روی گوگل‌ پلی‌استور بیش از ۱۰ میلیون بار دانلوده شده است و امتیاز ۴.۱ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده است که باعث جذابیت هرچه بیشتر این بازی موبایلی شده است.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: La Liga Nacional de Fútbol Profesionalگرافیک فانتزی
حجم: ۱۵۰ مگابایتحضور تیم‌ها و بازیکنان لایسنس شده

همچنین جالب است بدانید که حضور تیم‌های لایسنس شده، در کنار بازیکنان حرفه‌ای لیگ لایگا: باعث شده است که Head Soccer La Liga نسبت به دیگر بازی‌های این لیست، حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد و این بازی پتانسیل این را دارد که تبدیل به یکی از گزینه‌های اصلی شما در این لیست شود.

دانلود برای اندروید از گوگل‌ پلی‌استور

World Soccer League


بازی فوتبالی اندروید

بازی جذاب World Soccer League یکی دیگر از عناوین دوست داشتنی فوتبالی برای اندروید است که توسط استودیوی Mobirix برای این پلتفرم توسعه پیدا کرده است. همچنین حضور بیش از ۶۰ تیم باشگاهی و همچنین بیش از ۶۰ تیم ملی در کمار ۲ هزار بازیکن لایسنس شده در بازی World Soccer League باعث شده‌اند تا این بازی گزینه‌ بسیار خوبی برای کسانی محسوب شود که به دنبال یک بازی فوتبالی جذاب برای اندروید هستند.

مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: Mobirixگرافیک نسبتا خوب
حجم: ۳۲ مگابایتگیم‌پلی واقع‌گرایانه

همچنین گیم‌مودهای متنوع World Soccer League و گیم‌پلی واقع‌گرایانه این بازی موبایلی نیز؛ درست جزو دیگر دلایلی هستند که باعث جذابیت بازی World Soccer League شده‌اند و تجربه این بازی چیزی نیست که بتوان به همین سادگی از کنارش عبور کرد.

دانلود برای اندروید از مایکت

Futsal Football 2


بازی فوتبالی اندروید
مشخصات بازیویژگی‌ها
استودیوی سازنده: HC Gamer Loveگرافیک خوب
حجم: ۲۸ مگابایتگیم‌پلی جذاب و سرگرم‌کننده

نهایتا اجازه دهید که لیست بهترین بازی های فوتبال اندروید را با بازی Futsal Football 2 پایان دهیم. این بازی نیز یکی دیگر از برترین عناوین فوتبالی موبایلی است که پتانسیل‌های بالایی دارد و به سبب المان‌های خلاقانه‌ای که از آن‌ها در روند ساخت بازی Futsal Football 2 استفاده شده، می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای طرفداران مستطیل سبز روی پلتفرم موبایل باشد و بد نیست که شما نیز فرصتی به این بازی جذاب و دوست داشتنی دهید.

جمع‌بندی


نهایتا باید گفت که ما در این لیست تلاش کرده‌‌ایم تا نگاهی به ۲۰ مورد از بهترین بازی های فوتبالی اندروید داشته باشیم. صحبت از بازی‌هایی است که می‌توانند شما را وارد مستطیل سبز کنند و بقدری که باید نیز؛ جذاب هستند که ما بخواهیم فرصتی به آن‌ها دهیم. بنابراین اگر شما نیز به دنبال بهترین بازی های فوتبال اندروید هستید، بهتر است که نیم‌نگاهی به بازی‌های اشاره شده در این لیست داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید