پورت پی‌سی Final Fantasy 16 همراه با هر دو DLC عرضه خواهد شد

در حالی که هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده

پورت پی‌سی Final Fantasy 16 همراه با هر دو DLC عرضه خواهد شد

پورت پی‌سی Final Fantasy 16 مدتی است که در حال ساخت است و تهیه‌کننده بازی، Naoki Yoshida، اخیرا تایید کرد که در مراحل نهایی بهینه‌سازی قرار دارد.

اگرچه تاریخ انتشار مشخصی برای این پورت هنوز مشخص نشده است، یوشیدا در مصاحبه اخیر با Famitsu جزئیات بیشتری در مورد انتظارات بازیکنان از این پورت ارائه کرد.

به طور دقیق‌تر، یوشیدا تایید کرده که هر دو بسته الحاقی Final Fantasy 16 تحت عناوین Echoes of the Fallen و The Rising Tide، در هنگام عرضه بازی بر روی پلتفرم، برای مخاطبان پی‌سی نیز در دسترس خواهند بود.

به گفته یوشیدا، اسکوئر انیکس «چندین نسخه» از بازی را ارائه خواهد کرد که یکی از آن‌ها شامل هر دو بسته الحاقی خواهد بود. احتمالا این نسخه گران‌تر از نسخه بازی اصلی خواهد بود.

در همین حال، یوشیدا بار دیگر تکرار کرد که قبل از عرضه Final Fantasy 16 برای رایانه‌های شخصی، Square Enix علاوه بر انتشار یک نسخه دمو رایگان، اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات سیستم مورد نیاز نیز به اشتراک خواهد گذاشت.

Final Fantasy 16

اخیرا جزئیات زیادی در مورد دومین بسته الحاقی پولی بازی منتشر شد. قرار است در ۱۸ آپریل برای PS5 منتشر شود و بازیکنان را به مکان جدیدی در Mysidia می‌برد. این DLC همچنین دارای حالت بقای endgame خواهد بود.

در همین حال، کراس‌اوور Final Fantasy 14 با Final Fantasy 16 در تاریخ ۲ آپریل از راه خواهد رسید. قسمت شانزدهم در سال ۲۰۲۳ بر روی پلی استیشن ۵ منتشر شد که توسط Creative Business Unit 3 توسعه یافته بود. 

دیدگاهتان را بنویسید