پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس مشخص شدند

نتفلیکس در تسخیر Bridgerton و Money Heist

پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس مشخص شدند

سرویس‌های استریم همیشه از آمار خیره‌کننده و رکوردشکن خود صحبت می‌کنند اما همچنان آمار دقیق و رسمی از آثار محبوب و بزرگ آنان منتشر نمی‌شود. با این حال تد ساراندوس (یکی از مدیر عاملان نتفلیکس) آمار برخی از پرطرفدارترین فیلم‌ها و سریال‌های این سرویس استریم را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

طی کنفرانس اخیر واکس مدیا ساراندوس با نمایش چند اسلاید آمار جالبی در اختیار مخاطبان قرار داد. یکی از اسلایدها تعداد مخاطبانی را به نمایش گذاشته که حداقل ۲ دقیقه از یک سریال یا فیلم را طی ۲۸ روز نخست انتشار تماشا کرده‌اند. این همان روشی است که تاکنون نتفلیکس برای عرضه آمار رسمی خود استفاده می‌کرده.

جدول و اسلاید دوم، مجموع ساعاتی که مخاطبان صرف تماشای یک فیلم یا سریال (طی ۲۸ روز نخست) کرده‌اند را نشان می‌دهد. این نوع آمار تاکنون توسط نتفلیکس ارائه نشده بود.

نتفلیکس
نتفلیکس

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید فصل نخست سریال Bridgerton بیش از ۶۲۵ میلیون ساعت توسط مخاطبان تماشا شده و لقب محبوب‌ترین سریال نتفلیکس را به خود می‌گیرد. پس از آن سریال پرطرفدار و مشهور Money Heist (سرقت پول/خانه کاغذی) با ۶۱۹ میلیون، و Stranger Things با ۵۸۲ میلیون ساعت جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

در مورد آثار سینمایی هم فیلم Bird Box با هنرنمایی ساندرا بولاک ۲۸۲ میلیون ساعت تماشا شده و پس از آن Extraction (با حضور کریس همسورث، که قسمت دوم آن نیز در دست ساخت است) و The Irishman (ساخته مارتین اسکورسیزی) محبوب‌ترین فیلم‌های این سرویس استریم هستند.

نظر شما درباره محبوب‌ترین آثار نتفلیکس چیست؟ آیا لیست بالا با انتظارات شما جور در می‌آید؟

دیدگاهتان را بنویسید