توبی مگوایر از فیلم Spider-Man: No Way Home می‌گوید

[این مطلب حاوی اسپویل No Way Home است]

توبی مگوایر از فیلم Spider-Man: No Way Home می‌گوید

دیدن سه بازیگر اصلی نقش مرد عنکبوتی یعنی، تام هالند، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در کنار یکدیگر برای طرفداران مارول یک رویای دیرینه بود که سرانجام در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) محقق شد و لحظه‌ای هیجان‌انگیز را در این فیلم رقم زد.

از مدت‌ها قبل از اکران فیلم، حدس و گمان‌های فراوانی پیرامون حضور دو بازیگر قبلی مرد عنکبوتی (توبی مگوایر و اندور گارفیلد) به گوش می‌رسید و گاهی این اخبار تایید و گاهی تکذیب می‌شد. اما این اتفاق بالاخره رخ داد و طرفداران به خواسته خود رسیدند.

در حالی که دیدن هر سه مرد عنکبوتی برای طرفداران اتفاق بسیار بزرگی بود، اما برای خود بازیگران نیز معنای خاصی داشت. توبی مگوایر طی مصاحبه‌ای در کانال رسمی یوتیوب مرد عنکبوتی توضیح داد که یک چیز شگفت انگیز در نحوه گردآوری ۲۰ سال تاریخ سینمای مرد عنکبوتی در سه فرنچایز با حضور این سه بازیگر وجود دارد و این تجربه حس برادری و وقار را به وجود آورده است. مگوایر درباره فیلم این چنین صحبت کرد:

باید بگویم که سر صحنه فیلمبرداری مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بودم و فکر می‌کنم آخرین روز ما بود. واقعا شگفت‌انگیز بود و من از این موضوع آگاه بودم، می‌دانید، اما با نگاه کردن به امی [پاسکال] و کوین [فایگی] و فهمیدن این که آن‌ها در تمام تکرارهای مختلف آنجا بوده‌اند، واقعا قدرتمند بود. شخصاً کار کردن با اندرو و تام برای من بسیار قدرتمند بود و سپس دیدن امی و کوین و در نظر گرفتن ماجراجویی آن‌ها در تمام فیلم‌های مرد عنکبوتی حقیقتا تأثیرگذار بود. این تجربه‌ای بسیار غنی برای من بود و همان‌طور که بچه‌ها به آن اشاره کرده‌اند، نوع به اشتراک‌گذاری آن یک حس برادرانه بسیار قوی به من داد.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

او ادامه داد که برای او، تجربه‌ فیلمبرداری به خودی خود بسیار زیبا و جذاب بود و به‌ویژه پایان فیلم و پیامدهای آن برای پیتر پارکرِ تام هالند، حس زیبایی و ظرافت داشت. توبی مگوایر اضافه کرد:

تجربه هر روز من سر صحنه آشکار شدن داستان و زیبایی این روابط بود، زیرا به این شکل است که شما یک تاریخ ۲۰ ساله را در نظر بگیرید و دوباره آن را مرور کنید و ببینید چگونه بین همه چیز و هریک از فیلم‌ها تعادل برقرار می‌شود. روشی که در آن فیلم‌ها و شخصیت‌ها در کنار هم قرار گرفته‌اند منحصر به‌فرد است و من هم در این میان از نظر احساسی بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم، زیرا به این شکل است که گویی از لحاظ داستان اصلی و نوع فیلم به بلوغ می‌ر‌سی و می‌دانی شخصیت تو نیز در فیلم به این بلوغ و مسئولیت پذیری می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید