تست فنی بازی Ghost Recon Frontline از حالا تاخیر خورده

وقتی طرفداران یک بازی را پیش از عرضه با خاک یکسان می‌کنند

تست فنی بازی Ghost Recon Frontline از حالا تاخیر خورده

یوبیسافت هفته پیش بازی بتل رویال و رایگان Tom Clancy’s Ghost Recon Frontline را معرفی کرد و اکنون تاریخ آغاز تست فنی آن را تا آینده نامعلوم عقب برده است.

Ghost Recon Frontline ترکیب عملیات نظامی تاکتیکی این فرانچایز و مشارکت‌های عظیم سبک بتل رویال است. این بازی در جزیره‌ای به نام Drakemoor که نقشه‌ای بسیار بزرگ و مناسب برای ۱۰۰ بازیکن است، جریان دارد. در این بازی تنها کشتن دشمنان اهمیت ندارد، بلکه باید اطلاعات خاصی را جمع‌آوری و از آن‌ها محافظت کنید. یوبیسافت شعبه بخارست با سابقه ساخت بازی Tom Clancy’s HAWX، وظیفه توسعه این بازی را برعهده دارد. با این وجود به‌نظر می‌رسد که بازخوردهای طرفداران نسبت به این بازی اصلا خوب نبوده و یوبیسافت تصمیم به تاخیر آن گرفته است.

بنابر گزارش Polygon، یوبیسافت هیچ دلیلی برای تاخیر Ghost Recon Frontline اعلام نکرده ولی باور دارد که تاخیر بهترین تصمیم برای آینده این بازی است. اما چرا بازخوردهای طرفداران از این بازی خوب نبوده است؟ Frontline یک بازی بتل رویال است و از این رو با دیگر نسخه‌های این فرانچایز که آهسته، تاکتیکی و مبتنی بر کارهای تیمی هستند، تفاوت‌های بسیار زیادی دارد.

بازی Ghost Recon Frontline تاخیر خورد

یوبیسافت اعلام کرده است که سیاست‌های آن‌ها نسبت به گذشته تغییر کرده و از این پس روی بازی‌های لایو سرویس تمرکز خواهند کرد. این کمپانی چند ماه پیش نیز Tom Clancy’s XDefiant را معرفی کرد که یک شوتر اول شخص رایگان ۶ در مقابل ۶ است که شخصیت‌های بازی‌های تام کلنسی در قالب چهار گروه متفاوت در آن حضور دارند. همچنین شایعاتی از ساخت یک بازی بتل رویالِ فار کرای نیز وجود دارد و یک تیزر مرموز در Far Cry 6 دیده شده است. این کمپانی تاکنون نتوانسته توجه بازیکنان را به سیاست‌های جدید خود جلب کند و دلیل تاخیر Ghost Recon Frontline نیز هنوز مشخص نیست.

Ghost Recon Frontline هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد، اما احتمالا برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و پی‌سی در دست ساخت قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید