بازی‌های رایگان Xbox Live Gold در ماه آینده مشخص شدند-بازی‌ها همچنین با سرویس آلتیمیت گیم قابل دریافت هستند.

بازی‌های رایگان Xbox Live Gold در ماه آینده مشخص شدند

ایکس باکس بازی‌های رایگان Xbox Live Gold را اعلام کرد که شامل Warhammer: Chaosbane، Zone of the Enders HD Collection، Mulaka و Samurai Shodown 2 می‌شود.

بازی Warhammer: Chaosbane از ۱۰ شهریور تا ۸ مهر (سپتامبر) در دسترس خواهد بود و در این بازی نقش‌آفرینی اکشن، شما آخرین امید امپراتوری انسان‌ها هستید. در بازی، بازیکنان باید یکی از چهار شخصیت اصلی را انتخاب کرده و با حداکثر چهار نفر از دوستان خود در برابر گروه‌های مقابل مبارزه کنید.

ایکس باکس

بازی Mulaka از ۲۵ شهریور در دسترس قرار می‌گیرد و تا ۲۳ مهر ماه به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود. Mulaka بازی اکشن ماجراجویی است که بر اساس فرهنگ گروهی از بومیان آمریکایی با نام تاراهومارا طراحی شده است. در این بازی باید در برابر نیروی شر عجیبی که زمین را تسخیر کرده مبارزه کنید. شما به عنوان یک شمن محلی، باید از قدرت نیمه‌ خدایی خود استفاده، معماهای بازی را حل و در محیط‌هایی با الهام از مکان‌های واقعی مبارزه کنید.

ایکس باکس

Zone of the Enders HD Collection نیز از ۱۰ تا ۲۴ شهریور به صورت برای کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت. در این بازی که توسط هیدئو کوجیما ساخته شده، بازیکنان به عنوان یک خلبان باید به نیروی فضای برای شکست نیروهای Bahram کمک کنند. این عنوان شامل Zone of the Enders و Zone of the Enders: The 2nd Runner در قالب یک مجموعه می‌شود.

در نهایت بازی Samurai Shodown 2 در ۲۵ شهریور ماه در دسترس قرار خواهد گرفت و به همین ترتیب تا ۸ مهر موجود خواهد بود. در این بازی با استفاده از ویژگی‌هایی مانند Rage System و Weapon Breaking Attack باید مهارت‌های خود در مبارزه با شمشیر را آزمایش کنید. در این بازی مبارزه‌ای می‌توانید از بین ۱۵ شخصیت مختلف انتخاب داشته باشید و با رقبای خود مبارزه کنید.

در آخر باید عنوان کرد این بازی‌ها همچنین با سرویس آلتیمیت گیم پس نیز قابل اجرا هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید